ремонт гитары в Москве гитарный мастер | мастерская по ремонту гитар | гитарная мастерская | ремонт гитар

Все про таргетинг від WOO Сompany

Блог им. rozansandrey 19.06.2021 15:50
Наша команда знає, як іноді складно розібратись із тим, що таке таргетинг, які його види існують, що рекламувати та, взагалі, чи потрібен таргет саме вашому бізнесу.

Ми у WOO Company https://wooo.com.ua/ переконані, що таргет потрібен кожному. Адже ті алгоритми, що діють сьогодні в Instagram та Facebook, ускладнили можливість отримати велику кількість підписників та взаємодій від користувачів. До того ж таргетинг — це швидкість. Ми запускаємо рекламу і за умови правильного налаштування параметрів можемо побачити результат вже через два — три дні.

Можемо легко внести корективи в налаштування або повністю зупинити кампанію, провести аналіз над помилками та запустити знову. В першу чергу попрацювати з таргетованою рекламою потрібно місцевим компаніям. В цьому випадку мова йтиме про геотаргетинг, який залучає місцеву аудиторію, яка знаходиться в радіусі 1-5 км.

Якщо ваша компанія спеціалізується на вузькоспрямованих продуктах чи послугах, таргетинг теж необхідний. Завдяки такій рекламі, ми можемо доносити потрібну інформацію конкретній цільовій аудиторії. Підприємцям, що шукають підприємців, а не тільки клієнтів. Іноді доцільно направити рекламу на посередників, партнерів, початківців, людей, з відповідними бізнес-зацікавленнями.

Таргетована реклама має ряд переваг — це економія часу та коштів. Коли наша реклама потрапляє точно в ціль, ми не переплачуємо за покази. Це і повага споживача. Адже таргет допомагає споживачам бачити інформацію, яка для них справді актуальна, цікава та корисна. Ми пропонуємо не просто послугу, а розв'язання проблеми клієнта. Це також взаємність. Таргетинг залучає аудиторію, яка відчуває цікавість до вас. Такі користувачі цікавляться життям бренду, взаємодіють з дописами, стають підписниками, розповідають про нас друзям.

Розібравшись з нюансами таргетингу, може скластись враження, що налаштовувати його дуже просто. Проте не забувайте, що це в першу чергу реклама. Саме тому потрібно продумати не лише налаштування таргетингу, а й зміст та вигляд публікації.

Грамотний таргетолог знає безліч способів показати продукт цільової аудиторії. Але він також не знає, який з цих способів спрацює в кожному конкретному випадку. Саме тому таргетолог проводить тестування та аналізує результати.

Переходьте за посиланням та дізнавайтесь все про таргетинг, його види й етапи налаштування. А за грамотною рекламою звертайтесь до WOO Company!